top of page
Ara
  • Yazarın fotoğrafıDefne Can Öztürk

Bu siteyi nasıl kurmaya karar verdim?


Bugün yani 26 Ekim 2020'de bu siteyi kurdum. Benim bu siteyi kurma sebebim herhangi bir konu hakkındaki düşüncelerimi, bilgilerimi, anılarımı, hikayelerimi sizlerle ve bu siteyle paylaşmaktır. Ben büyüyünce ve sizler okudukça yeni bilgiler öğrenecek, yeni fikirler edineceksiniz. Aslında bence herhangi bir konu hakkında düşüncelerimiz, anılarımız ve bilgilerimiz çok önemli ve bunları paylaşacak bir blogun olması ve bizim bunları paylaşmamız çok güzel. Bu siteyi kurma kararım da ablamın bana önermesi ve benim de kendime ''neden olmasın ki?'' sorunu sormam ile başladı. Ablam uzun zamandır bana '' sana bir blog sayfası açmalıyız, düşüncelerini ve bilgilerini paylaşabileceğin bir platform olur.'' dedi ve ben de düşündüm. Bu blog sayfasını kurmamın benim için faydalı olacağını düşündüm ve sonunda duygularımı, düşüncelerimi, bilgilerimi ve anılarımı paylaşabileceğim, yazabileceğim bir platformu kurmaya karar verdim. Bu karar da bence çok mantıklı bir karar oldu. Ablamın bana desteği hiç eksik olmadı. Onun desteği bana güven verdi, kendime güvendim ve artık begonvilya adında bir hesabım yani sitem var. Umarım burada paylaşacağım yazılar faydalı olur. İşte ben de bu siteyi böyle kurmaya karar verdim. Bence siz de karar verin ama size destek olacak birisi yoksa başkalarının size destek ve güven vermesinden önce siz kendinize destek olun. O destek siz olun!


5 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Haberler:James Webb Uzay Teleskobu

24 Aralık 2021, evrenin değiştiği gün olarak tarihe geçecek! Çünkü dünyanın en gelişmiş ve en büyük teleskobu uzaya gönderilecek. Hubble...

Comments


Yazı: Blog2_Post
bottom of page